Nytvättad..

Idag har jag och Älsklingen lånat mammas och pappas gård för att tvätta av bilen. Hade på lite Bumber Shine också... nu ser den nästan ny ut :) Hehe! Lille Skruttis fick också följa med men hon fick sitta i sin sele.. men hon fick iaf. vara ute:) Såå söt när hon jagar flugor och fjärilar ;) Just nu sitter jag och funderar över vad vi ska äta idag.. men som vanligt så kan jag inte komma på nått. Förslag?? inte för att vi har så mkt hemma att välja på.. snarare tvärt om.. SUCK! Känns inte som att jag har någon större lust att ställa mej och laga mat i den här värmen. Nu har vi 31,7 grader inne.. fast vi har fönstret i köket öppet.. Ska se om Pappa kan hjälpa mej fixa några myggfönster som vi kan ha i varje rum.. skulle känns såååå skönt.. iaf. bättre än vad det är nu..

Imorgon ska jag upp 05:00. Jag, Pappa, Syrran, Syrrans pojkvän, Brorsan och Kusin ska iväg och skjuta.. tror att vi skulle åka typ 30 mil eller nått.. snark.. hatar att sitta i en bil så länge och jag inte festar.. men det kan jag juh inte göra imon. Jag och Pappa var upp på banan igår och jag testade skjuta med 32:an.. usch! det var länge sen... Fattar inte varför jag inte skjutit med den på ett tag... Så imon blir det första gången på länge så jag hoppas att det går bra.. Tror att jag ska ha datorn med mej så jag kan sitta vid den en stund i bilen.. jag får se..

Aja.. nu ska vi gräva lite i frysen och se om vi hittar nått som går att äta..


See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0