Möblering :D

Idag kan man väl säga att jag praktiskt taget är klar med möbleringen efter ca 1 vecka :) Hehe! Har nog inte varit så här rent sen jag flyttade in. Och jag sover betydligt bättre nu än vad jag gjort tidigare. Och det är väl ändå huvudsaken. Är rätt så nöjd faktiskt. Reaktionerna från våra gäster har väl varit lite blandat :) hehe! Har nämnligen skiftat vardagsrum och sovrum... Tro det eller ej men jag tycker att det nya vardagsrummet är mycket mysigare än innan.. Lite mer stilrent än tidigare. Plus att nu kan jag ha alla mina privata papper och sånt i det nya sovrummet, precis som jag vill ha det.

Har väl inte gjort så mycket annat idag. Syrran och hennes pojkvän har varit på besök..
Just ja... sen vid kl. 13:30 ungefär när jag fortfarande gick i morgonrock så knackade det på dörren... trodde naturligtvis att det var syrran som kom men icke.. Det var en man som undrade om vi i denna lägenhet hade fönster med markiser mot Dalgatan. Ja, svarade jag.. och fattade ingenting :) Då sa han att dom höll på att byta ut de gamla och undrade om han fick komma in lite senare när dom var klar hos grannen. Självklart tyckte jag... hehe! fördelen med de gamla var att de var blå.... Älskar blått! <3 Men jag tror faktikst att jag gillar dom nya också.. Passar juh iof. fasaden mer än de gamla.  Dom är randiga i färgerna grått och beiget i en ljusare nyans..... Okej... sitter och tittar på dom nu... okej okej jag gillar dom.

Nej... nu ska jag och Älskling hitta på något att äta..


See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0