Matlagningskurs hos Pappa :P

Idag har jag & Madde varit på matlagningskurs hos Pappa :P Inte för att vi gjorde så speciellt mkt men vi tittade iaf. på. Men faan så gott det blev.. tror att det var minst 3 år sen jag åt Pappas Lasagne. Och det var verkligen värt att vänta på. Och sen franskan som han bakat tidigare på jobbet :P Mums.. Ska väl våga mej på att göra den själv nån dag när jag känner att jag har råd att misslyckas :D hehe! och lite tid också kanske.

Just nu sitter jag i köket.. Har satt fast lille Skruttis i sin sele så jag kunde öppna alla fönster i lägenheten. Lite korsdrag.. Skööönt.. just nu är det 30,9 grader varmt här inne... jag tror att jag smälter bort snart. fy faan säger jag..
Fick lov att öppna ett fönster i natt också för det gick inte att sova.. ett tag efter att jag hade stängt fönstret så tyckte jag att katten betedde sig lite underligt.. hon gick uppe på sängramen och glodde på väggen.. så jag tände lampan bredvid sängen och kollade jag med.. såg ingenting först men sen såg jag... uppe i hörnet var det fullt av små knott eller vad det nu var.. det var dom hon satt och spanade in.. Jag sa till Älsklingen att han fick stå ut en stund sen gick jag och hämtade dammsugaren... :D Moahaha! Sen var dom borta! Haha!

Tittade just till på termometern och nu är den nere på 28,6 grader varmt.. det drar juh lite kallt iaf. men om det ändå kunde vara lika svalt och skönt när man har haft fönstrena stängda ett tag också.

Nej nu sitter Älsklingen och flåsar mej i nacken och säger att jag e tråkig så vi ska väl försöka hitta på nått... inte för att det finns så mkt att göra.. men men vi ska göra ett försök =)

Just jaa... Madde!! Väck mej imon.. för jag SKA följa :) Måste se hur dom gör.. Tänker inte avslöja allt för mkt ;P


See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0