Kristianstad.....

Nu äntligen är vi här nere.... Jag, Älsklingen, Mamma, Pappa, Brorsan, Syrran och hennes darling... och kusin också:)

SM... Själva skyttet börjar imon för våran del... Åkte hemifrån vid 23:30 tiden igår kväll... FY FAN.. kändes som att vi aldrig kom fram. Men nu äntligen.. :D

Har varit och ätit tidigare på ett ställe som heter Frasses... JÄVLA SKIT STÄLLE om jag får uttrycka min åsikt... Skit dålig service och fruktansvärt otrevlig personal.... och inte nog med det... man fick inte det man hade beställt.... nej... det får i betyg 10 minus av 10 möjliga.

Nu ska jag försöka väcka alla som ligger i sina rum och sover så vi kan ut på upptäcksfärd:) hehe.. Sova kan dom faan göra hemma!


See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0