Sex blogg ;)

Kom nyss hem från mamma & pappa.. Har varit bjudna på middag. Mammas makaronlåda ;P Fy fan va gott det var men jag tror att jag åt för mycket för nu mår jag illa. Ska strax sätta igång onda dockan filmerna. Ska ha en liten filmkväll med Madde, Adde, Ewe och Danne.
Ewe säger att hon ska skaffa en blogg.. :D dom sitter just nu och diskuterar vad den ska heta. ex. Dr Love, Kärlekens Dr Phil, Gynekolog stolen, Gummi Tutten eller varför inte G-punkten. moahaha!! kul.. men hon e ju som hon e ;) Haha!

Kexet Ewe är ett av dom senaste förslagen men hon själv föredrar "Bland gummisnoppar och lösvaginor" Hahahaha! Jag skrattar fan så avlider. Nej nu sitter dom och ser jätte seriösa ut. sen utbrister dom i skratt efter att ha kommit på något jätte fyndigt.

Ett förslag till... Kukomanen :D
Addes förslag är Våldtäktsbruden. asg! eller Porrbollen.
Ewe erkände just att hon våldtar allt som rör sig. moahaha...

nej nu måste jag sluta.. klarar inte av det här mer.
Ha det bra hör ni.. :)


See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0