R.I.P.

Ville bara ägna en tanke åt min Pojkväns närmre vän som vi förlorade förra vecka i en våldsam bilolycka. Killen var otroligt snäll och generös med stor utstrålning. Han var mkt trevlig och rolig att prata med. Jag vill inte påstå att jag kände honom men jag har däremot träffat honom några gånger när vi hälsat på min pojkväns riktiga mamma som bor på samma ort. Sista gången vi såg honom var när vi köpte en av hans bilar. En BMW 525. Jag och Daniel har bestämmt oss för att vi ALDRIG ska göra oss av med bilen. Vi ska ha den som ett minne av honom.

Jag lider med hans Familj, Vänner, Nära och Kära.
Jag hoppas och tror att vännen har det bra där han är nu.


R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0