Lördag!

Dagen började med att Jag, Danne, Lollo och Patrik (Dannes Mamma och hennes Man) åkte till Rättvik för att gå på Classic Car Week. Vi hittade väl några fynd :) Hehe! Sen åkte vi hemmåt men stannade till i mora, gick in på Ica Maxi en sväng sen åt vi lite innan vi åkte upp i Älvdalen igen. Åkte även upp till Mamma & Pappa en sväng för att hälsa på. Efter det åkte vi tillbaka till lägenheten där vi tog nån öl/cider och spelade "7:an". Vem vann tro?? HAHAHA!! Dom menade på att jag fuskar för dom kan inte erkänna att jag har en jävla massa skicklighet och lite tur också :) Hihi!! Så nu är det läggdags och sen ska vi upp tidigt för att vi ska hinna säga hej då innan dom åker hemmåt. ;( Tråååkigt! Inte redan!

Neej... får ta och spara lite pengar och åka ner och hälsa på dom.. men försöka vara där i mer än 1 vecka som vi brukar.. Tiden går juh så jävla fort när vi är där och tvärt om.

Igår hann det väl inte hända så mycket.. städade lite innan dom kom och sen satt vi och spela "7:an" då också men då gick det inte lika bra för mej.. kom bara 2:a :( Sen var det bara att gå och lägga sig. Satt uppe nästan till 3. Hehe!

Nej nu måste jag nog sova annars orkar jag inte upp imon.


See Yah!

Kommentarer
Postat av: Madde

Love you too <3<3

2008-08-04 @ 11:40:58
URL: http://puckomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0