Happ...

Nu är lilla vännen lite mer uppe på benen än innan.. Har fått i sig en liten skvätt mjölk (inte mkt.) och nån liten mat bit iaf. Ringde Jour veterinärerna tidigare.. blev lite orolig över sötnosen.. Både jag och Madde.. och Adde tycker att hon är väldigt mager ovanför höften om man säger så.. Magen liksom går innåt.. Ser ut som att hon blivit utan mat på flera dagar. Nog för att hon fastat i 12 timmar innan men ändå. Men veterinären sa att det inte var något att vara orolig över. Kunde nog bli så när hon spänner sig bl.a. Så jag hoppas att det inte är något allvarligt.
Imorgon ska vi försöka bada henne så jag hoppas även att det ska gå bra. Antar att hon är lite starkare då så hon kan säga ifrån mer.. men vi får väl se. Nu ska jag gå och kika till henne igen..


See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0