God Natt..

Har inte just haft tid att skriva nått idag.. Adde har hjälpt mej installera photoshop så jag har mest suttit där och klickat. Ska se om jag kan få till en ordentlig header eller vad det heter. Är ganska trött på den tråkiga som jag har nu.. inte för att det är jag som har gjort den men ändå. Den suger!

Sen har vi kollat klar på chucky filmerna. Dom sög också. 1:an och 2:an är ju helt klart bäst. 3:an var okej men Bride Of Chucky och Seed Of Chucky var mer komedi. Aja! :) Dom jag iaf. att fördriva tiden med. Fan vad hungrig jag e då.. kom på nu att jag har juh inte ätit nått idag.. Har fan inte haft en tanke på det.. och nu är det juh ingen ide. Jaja.. får vänta tills imon. FRUKOST! :P

Idag har skrutti haft sällskap av tufflan (smeknamn). Inte för att hon va så social då men ändå. Dom fick varsin ost bit med Adde tidigare och skruttis ville så klart ha tufflans bit också så hon gick fram och morrade lite och vips så fick hon den nästan serverad på silverfat. hehe.. matte upp idagen :D hehe! nej då jag skojade bara.

Faan... undrar vad man ska hitta på imon då. Upptäckte i natt iaf att jag ska kunna surfa via min mobil men det är alldeless för komplicerat för min del så jag ska nog låta det vara. Sen skulle jag tro att det inte är så billigt heller. Men men..

Nej nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss.. börjar känna mej en aning JÄTTE trött.. men det är väl inte så konstigt med tanke på vad klockan är.

Sov så gott för det ska iaf jag göra!


See Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0